Kayısı kaynatıp žuzup verdim zeytin yağı da icirdim bunları dün yaptım ama hala yapmadi korktum iyiyce yani neşesi uykusu herşeyi düzenli hiç bı sikkintisi yok burun tıkanıklığı vardı geçti şükür neden yapmaz anlamadım sağlık ocağı hastanede uzak araba da yok nasıl yapsam bilemedim korktum kızım 7 aylık bezi de tam net dolmuyo benden besleniyo ne veriyosam yarıyı diyo kaynanam öylemi gerçekten ?