Kizlar bebegimi hastaligim nedeniyle 10 14 gun kadar emziremedim sagarak bosaltdim .Bu yuzden mastit oldu gogsumun ust kisminda kucuk bir elma buyuklugunde meme cerraha gitdim tedavisiz keselim dedi lakin ben kabul etmedim.ozel bi hasteneye gitdik ordaki doktor tedaviyle eriyip gidicek Allahin izniyle dedi daha buyuk mastiti olan cok hastasi varmis ve kesmek yerine tedaviyle iylesmişler .dun Trkrar ultrasonda bakildi çok sukur boyutu kuculmus Tedavi surecim devam ediyor. Bu surectrn gecenlere bi kaç sorum olucak.
1.sizde demi tedavide o mastit yumuşuyor kizariyor ve aciyomuydu ? Dokununca ve ya egilince?
- Agrimi dindirmek icin gunde kac defa parol ice bilirim ? Doktoruma sordum 2defa kullaniyorum sabah aksam.birde emziriyorum zarar etmez demi?
3.tahmini kaç haftaya tamamen iyleşti? Buyuk mastiti olanlara aot bu soru.çunki kucuk mastiti olan daha cabuk eriyip gider diye dusunuyorum.
4.bu mastit çiban gibi dişariyami atiyor icerisindeki irini?çunku bende sut yigilip curumuş ve irinlenmiş ayni çiban agrisi gibi…bebegimi cogu zaman o memeden emziriyorum .bilgilerinizi benimle paylasirsaniz duaci olurum