Serapveminikleri 1balkizannesi anestol yazmıştı biri burda o aklımda kalmış ben hiç briseu sürmüyorum zaten uyuşuyor 2 de
ikiprensannesi_gul 1balkizannesi emla krem , biolyn krem ikisi en iyisi bence ama eczaneler reçetesiz vermiyo bunları büyük ihtimalle ben çok önceden almıştım kullanmıştım bazı eczaneler daha doğrusu
Taze1mom 1balkizannesi anestol kullanılıyormuş burdan bir arkadaş yazmıştı farklı bir postta ben de merak ettim deneyecektin ama henüz vakit bulamadım😬 Emla krem kullanmıştım eskiden ama çok pahallı anestol 15₺ bişey
Anaogul 1balkizannesi eczaneden emla diye uyuşturucu krem almıştım onunla başladım bı kaç ağda sonrası alıştığı için bıraktım ama bayağı pahalanmis krem fiyatı