Fırsat bulduğum için şimdi yazıyorum arkadaşlar. 6-18 ay Avent emzik için ultra air mi almalıyım sizce ultra soft mu? Çok kararsız kaldım. 0-6 ay bilmeden ultra air almışım ağzından düşüre düşüre emiyor acaba ultra softda da böyle olur mu? Yoksa onu daha iyi mi kavrar. Kullananlar yardımcı olabilir mi?