Fulllyaaa Bebeğim sürekli yüzüstü uyumak istiyor.yüzüstü olunca deliksiz uyuyor yan yatınca uyumuyor çocuk bende yüzüstü ani bebek ölüm riski olduğu için yatırmak istemiyorum nasıl yapsam olmuyor böyle olan var mıdır acaba ?
Giizz Fulllyaaa siz sırt üstü yatırıyor olsanızda ani bebek ölümü var yani bunun yatırmayla bir alakası yok.. allah korusun. Bende hep yüzüstü yatırıyordum daha rahat uyuyor hiç bir sakıncası yok çok küçük değilse
Rainyellow Fulllyaaa bende 1.5 aylıktan beri yüzüstü yatıyor bizim gaz sorunumuz vardı iyi geliyordu ben önce gündüzlüleri başında oturup gözlemledim kafasını çevirebiliyor mu diye bazen kafası tam gömülüyordu sonra hemen çeviriyordu şuan 4 aylığız bu gece yüzüstü yatırdığım yatakta sırtüstü buldum 😂 dönmüştü
Fulllyaaa Rainyellow benimde öyle oluyor bende korkuyorum birşey olur diye ama geceleri kendi dönüyor