Asrin ben ilk hipp kullandım ama benim kızıma kilo yapmadı memnun kalmıştım ben gaz konusunda özellikle. Bebelac gold güzel tok tutuyor aptamil de bize kabız yaptı evolvia kullandık oda çabuk acıktırdı şu an sma kullanıyorum memnunum tavsiye ederim ama her bebek farklıdır deneme yanılma yöntemi ile bulmalısınız size uygun mamayı🌸