Kızlaaar 2 gün önce sağ gögüsüm mastit oldu antibiyotik kullanımına agrı kesici kullanmaya başladım. Ama bu gün sütüm çok az az gelmeye başladı iki göğüsümden 120ml geliyor bu normal mi emziremiyorum meme uçlarım yara mecbur sağıp veriyorum yani sütüm kesilir mi ? Doğum yapalı daha 18 gün oldu. Çok korkuyorum sütümün kesilmesinden 😢😢