FHKK 36,6 ateş olarak sayılmıyor. Normal vücut sıcaklık değerleri arasında.Ara ara ölçüm yapın. Yükselmeye devam ederse önce üstündekileri bir kay çıkarın daha hafif giydirin. Hala artış eğilimindeyse ılık duş aldırın ben 38’den önce ilaç bile vermiyorum. Ama 37,5’dan sonra ateşi hızla artıyorsa siz beklemeden ilacını verin. İlaç düşürmediği durumda ya da düşürse de hemen tekrar yükseliyorsa doktora götürürsünüz. Bir de genel olarak keyfi yerindeyse ani üşüme tarzı şeyler gelmiyorsa telaş etmeyin. Bunlar olabilir sonuçta aşıya vücut tepki gösteriyor. Bir de siz aşınızı ne zaman oldunuz ki korona aşısına bağladınız?