Ahmetcimmm Oğlum 7 ay 3 günlük tam anlamıyla ağzıma tükürüyor uymuyor sürekli mızmız dilersen bi bilmiyorum diş etleri biraz kabarmış ama çıkmadı henüz gece uykusu yok gündüzleri oyun oynamak istemiyor mamaları reddediyor ek gıdayı da öyle sürekli yanında oluyum istiyor yemek dahi yapamıyorum hep huysuz hep ağlamaklı odadan çıksam dünya yıkılıyo sanki öyle bi ağlama yok sürekli dışarı çıkmak istiyor büyüyünce rahatlarsın diyorlardı 4 ay komikten ne çektik şimdi de uykusuzluk ilgi deliliği 7 aylık bebeler hep mi böyle uykusuzluktan bayılacak bi yerlerdeeee
GiybetReis Ahmetcimmm 4 aydan selam. Doğduğu günden beri böyle. 6 aydan sonra düzelir diye umut ediyordum şuan okudum ki düzelmiyormuş🤦🏼♀️
Mavisu Ahmetcimmm Ah az evvel post açmayı düşündüm sizin bebeginizde böyle mi diye benimkisi 6. Ayına gircek ben büyüdükçe daha çok oyalanacak şey bulurda kendime zaman ayirabilirm diye düşünürken tam tersi oldu zaten kilo aldıkça kucakta taşıyamaz oluyoruz. bu 6-8 ay arası ayrılık kaygısı başlıyormus ve aşırı merak ilgi var bu sebepten yorucu geçiyor en ufak istemediği şeyde çığlık atıp mizmizlaniyorlar bakalım ilerde ne olur ama değişik ben bu ay diğerlerine nazaran daha çok yoruldum valla hergecen gün bir öncekini aratıyor
Olric11 Ahmetcimmm benim oğlum kolik 8+5 hep mızmız ağlar uyumaz vs dün tahlil verdik canım enfeksiyon çıktı. Böyle bir ihtimalde olabilir göz artı etmemek gerek
asel16_hurmuz Ahmetcimmm benim kızımda 7 ay 7 günlük çok şükür uykumuzda çok güzel mamada yiyor sanırım bizim 2 tane dişimiz çıktığı İçin erkenden yaşadık o diş dönemlerini çok sor diş çıkarma dönemi 🥰🥴
Bernag Aiy benim bebe de böyle sorun biz de mi acaba diyordum. 7 ay 13 günlüğüz ne yiyor ne uyuyor. Sürekli mız mız. Memnuniyetsiz. Herşeye ağlama isteği. Ne zordur bu analık bir büyüseler
Daphnemom Benim kızım da 7 ay 3 günlük. Gündüz uykusu sevmiyor, uyusa da illa ben de yanında yatcam başka türlü uyumuyor zaten. İş güç hak getire. İştahsızlık dişten olabilir geçen ay dişleri patlarken bizimki de biberonla zehir veriyomuşum gb tepki veriyodu.