Deryadila25 ay herkes bir şey diyor ,bizim de öyle sadece mama ile besleniyor ,napayım ne denediysem süt yetersiz kaldı ben de isterim sadece anne sütü alsın ama yok yani,sıkıldım insanlar neler neler diyor ,çocuk aç bagriyor resmen yetmiyor yani ,önemli olan onun sağlığı sonuçta , mama öcü değil ki, ama şu toplum baskısı varya insanı deli eder 😤😤😤siz takılmayın bebiş mutlu olsun ,sağlıklı olsun ,gerisi boş 🎈🎈