mycutebaby ben tavsiye üzerine udi hindi almıştım. Arkadaşımın boğazı çok kötü olmuştu onunla toparladığını söyledi. Ben de aldım, aç karna günde iki sefer çay kaşığının ucu kadar tükettim ve inanır mısınız 2 güne hiçbir şeyim kalmadı. Size de tavsiye edebilirim tadı, kokusu biraz kötü suyuda yanınıza alın hemen için, susuz yutmayın hatta. Ben boğazım ağrıdığında, kızardığında içiyorum çok şükür geçiriyor. Yakınınızda güvenilir aktar varsa alıp deneyin, biraz pahalı ben 20₺‘Lik aldım. Küçük cam saklama kabında beni bayağı götürür zaten çok az tüketiliyor. Yağları da var ama kullanmadım onu bilgim yok.