fatmanurrs -ZeynepAlya- 11.ay genellikle atak haftası. Gündüz çok uyuyorsa onu da azaltabilirsiniz. Gece beslenmesi alışkanlık haline gelirse o da sizi zorlar beslenme yerine su vererek azaltmaya başlayın
Seda321 -ZeynepAlya- Allah kolaylık versin çok zor ben gece uykusuna geçmeden önce bir hafta bay bay damla verdim düzene girdi çok şükür bi derdi olmadığı sürece uyanmıyor
Berrree -ZeynepAlya- 1 yaşında aynı sıkıntıda bizde var bide bende iki cocuk var ikiside kücük ben bitik durumdayım artık
elmalikurabiye -ZeynepAlya- kesmedikce aynen devam eder. Kiyamet kopa kopa bitirebildik yegenimde mesela. Simdi o mutlu anne mutlu