Tazeanne_ iki gün önce yaptım bebeğim üç buçuk aylık. Kalkışta emzirdim memede uyudu ara ara emdi uyudu inişte uyandı sürekli emdiği için emmek istemedi ama basinc çok oldu benim bile kulaklarım acidi çok huysuzlandi ağlamaya başlayınca yine emzirdim tuttu uçak durunca yol isteyip hemen indim genel olarak iyiydi bir saat 40 dakka yolcuktu bizimkisi sonra arabaya bindik yine uyudu çünkü uyku saatiydi uyku saatine denk getirirseniz uyku sersemi emzirmesi de kolay oluyor. Size tavsiyem uyusa bile emzirin inişte kalkışta arkadaşım uyuduğu için emzirmemis inince çok ağlamış çünkü basınç kulak ağrısı yapıyormuş