ayazlianne 25 günlük Bebeğim 1 haftadır çok yoğun kusuyordu herkes normal bebek bu kusar fazlasını çıkarıyor diyordu dinlemeyip hastaneye götürdüm idrar kültüründe enfeksiyon çıktı. Tekrar sonda ile idrar alındı onda da çıkmış doktor onda da çıkarsa yatış vereceğim demişti. Başına gelen var mı yatış verse bile ne yapıyorlar kafam çok karışık
Sltnbl2018 ayazlianne canım öncelikten çok geçmiş olsun biz geçirdik küveze alıyorlar bi 10 günlüknantibiyotikntedavisi uygulanıyor bebeğim durumuna göre takip te oluyorsunuz hastaneden çıktıktan sonra da sürekli nefroloji bölümü kontrolünde oluyorsunuz
Alyaduru ayazlianne bizimde oldu aynı şekilde bi hafta küveZde antibiyotik tedavisi uygulandı şimdi de ara ara idrar kültürü verip üreme oluyor mu diye kontrol ediyoruz