semaahmet yavrukussss benim oğlum usluyudu sekiz aylık oldu öyle bı değişti ki anlatmama ne duruyo ne uyuyor ne yiyor napicagimi bilmiyom ya habire dışarı istiyo arabasında oturacak ben gezdirecem oda etrafı izleyecek
yavrukussss semaahmet aynı benim oğlumda bahsetmissiniz ama bu arada gezerkende durmuyor uykusu varsa ozellikle
semaahmet yavrukussss benimkinin uykusu olsaa asla sesi çıkmaz yeterli karnı tok olsun tam bir disar manyağı oldu şimdi geldik eve insallh uyuyacak