Herkese iyi akşamlar
10 ay 5günlük oldu oğlum etrafımda birkaç kişinin bebeklerine göre gelişimi geriden geliyor. Koltuklara tutunup kalkıyor ama adım atamıyor dengesini kaybedip düşüyor. Çak alkış baybay tarzı hareketleri yapmıyor. Ve hala hiç dişi yok. Ben mi çok büyütüyorum biraz fikir verir misiniz