Kızlar alakasız ama annemde bel-boyun fıtığı var özel yastık kullanıyor. Perşembe memlekete gidicek valizleri kapattık şimdi aklımıza geldi o yastık olmadan uyuyamıyor. Ağrısı oluyor. Uçakta eline alsa olur mu ya ? Poşete koysa falan? Çok büyük değil ama el bagajı olmayacak fikri olan var mı