Başlığa okuyunca içeri korkarak girdim.. “Bi konu açıyoz. Kimse yazmıyor. 🤨 Ne bu böyle? Allah Allah. Kaynana konusu değil çünkü di mi? Yettiniz artık” gibi cümleleri okuyacağımı düşünürken bi “İyi akşamlar” beni kalbimden vurdu 😍
E o zaman iyi akşamlar 🥳