Oğlum 20 aylık. En son aşıya gittiğimizde sormayı unuttum bidahaki kontrolü de 2 yaşa yazdılar. Fısfıs d vitamini ve kan ilacı kullanıyorduk doktor devam et veya kes diye belirtmedi bunca zaman kontrollerde. Bende kafamca kan ilacını bıraktım. Dışarı çıkamadığınız günlerde de d vitamini verdim. Sizler devam ediyor musunuz hala? Doktor sie bununla ilgili ne dedi? (telefon numarası vermediği için arayıp soramıyorum)