İyi geceler anneler Allah rızası için bilenler gelsin bi akşamları olunca bütün vuducum ağrıyor ayaklarım buzun içinde sanki soğuk bisey ellemeyi korkuyorum hani dişimizle demire bisey yapmak isteyince dişimiz hava alırya bütün vücüdüm oyle sızlıyor . Ben hamileyken beni kaşıntı tutu doğumdan sonrada bırakmadı hastaneden geldiğim gibi klimanın altına yattım bebeğime soğuk gelmiyodu buarada annemler diyor ki yeni doğum yapmıs kadın yeniden doğmus gibi kendine dikkat etmedin diyor soğuk vurmus sana . Ben simdi hani bölüme randevu alıyım basına gelen var mı