Busra0633 Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 ay 23 günlük hiç bişey yemek istemiyor çok moralim bozuluyor sürekli bişeyler deniyorum ama yok o kadar isteksiz ki ne yapacağımı şaşırdım
Busbus58 Busra0633 emzirmeye devam et ve bazı şeyleri tattırarak devam et. Ye diye zorlama yoksa daha çok soğuyorlar yemekten. Bide iştahsız bebek başta nasılsa hep öyle gidiyor misal benim oğlum 4 yaşında hala iştahsız🙄
Mine0ela Busra0633 moralini bozmana gerek yok çünkü 6 ay tadım aşaması ve 3 gün kuralı ile besle sadece tadına bakacak bol bol emzir şifa olsun bebise… 1.gun çay kaşığı Gün tatlı kaşığı Gün yemek kaşığı Tarzında… Karnıni doyurmayacak sadece tadına bakacak.zaten minicik midesi annesi zorlama tiksinti olmasin
cicekannesiii Busra0633 ayni durumdayiz canim doktor ek gidaya basla kilo alimi yavas baya bide istahsiz bebek ek gidaya basladik tadimlari dahi almiyor agzina o kdr yiprandimki anlatamam zorla veriyorum sutude aksama kdr dursa aglamiyor acliktan
Busra0633 Busbus58 Aynen canım zorlamıyorum hiç böyle hayal etmemiştim 🙄 inşallah düzelir yemeye başlar
Busra0633 cicekannesiii Ayyy canım aynı benimde öyle çok şükür kilosu iyi ama acıktı mı ses etmiyor ben emzirme sem emmiyor ek gıda hiç yiyecek gibi değil çok zorlucak anlaşıldı
Aktkr Busra0633 yalnız değilmişim bizimkide ağzında bekletmeyi öğrendi zor bela sokuyorum ağzına kaşığı cikarttigim an geri gönderiyor agzindakileri.
cicekannesiii Busra0633 sorma cnm ayniyiz ne zmna kadr boyle devam edicek bilmiyorum istahsiz bebek cok zormus