piiremseskumsal Ya kızlar haftaya bir gün arayla kaynanamla eltimin doğum günü var kafayı yemek üzereyim eşim ve kendi adıma 4 tane ayrı hediye alıcam bir türlü bulamıyorum elbise alayım dedim gecen doğum gününde aldım çanta alayım desem dolu taşıyor ayakkabı desem ayak numaralarını bilmiyorum trendyoldan önerebileceğiniz hediyeler var mı ya
2maviboncuk piiremseskumsal Neden hem eşiniz adınıza hem kendi adınıza ayrı hediye alıyorsunuz ki siz birsiniz bence birer hediye yeter yine siz bilirsiniz tabiki. Öneri olarak da kolye biileklik veya saat alabilirsiniz
-Gizem- piiremseskumsal 2şer hediyeye ne gerek var ki 1 evden bir hediye yeterli. Takı bakabilirsiniz gümüş. Birşey bulamazsanız giysi alın gene. Ben öyle yapıyorum 😬
piiremseskumsal 2maviboncuk ya onlar hep öyle alıyor şimdi tek vermek az olur birde çok samimiyiz diye
KenanAyaz Bence en iyisi alma biri elti biri kaynana sonuçta doğum günlerini kutladığına dua etsinler çok yüz vermemek lazım sonra pişman olursun 😂😂
piiremseskumsal KenanAyaz ya eltimle aramızda çok yaş yok çok yakınız kaynanamda annem yerine annem yok benim o yüzden en iyisini düşünmeye çalışıyorum
KenanAyaz piiremseskumsal inşallah aranız bozulmasın o zaman bacım. Giysi vs al bir şey hediye sonuçta insan her türlü memnun olur diye düşünüyorum
Mom0363 Oooo bu hediye işi çocukluk döneminden sonra sonlanmıyor mu ya? 😜 Hadi eş, evlat neyse de, elti, kaynana, görümce.. 🥴 Her sene, her sene insan insan bunalır yahu..
piiremseskumsal KenanAyaz amin inşallah öyle düşündüm bende pijama falan ne olursa artık derdi beni aldı😂
caretta piiremseskumsal 2 tane alcaginiz parayla 1 tane daha iyi bir hediye alin esiniz ve kendiniz adina hic degilse 4 hediye dusunmezsiniz. Biz oyle yapiyoruz esimle gorumcem ayri ayri almamizi istiyordu ben hic taviz vermedim bu durumdan cunku biz biriz bi evden cikiyor o hediye. Anneye icinde bakim malzeleri ve cikolatarla dolu bir sepet yapabilirsiniz hediye olarak. Eltiyi bilemedim ama ona da bir kot ustune bluz falan olabilir