Csknaz herkes gibi ay canım kendine bak makyaj yap kafanı dağıt vs demeyeceğim, 2 ay önce doğum yaptım ve çok ağır geçirdim lohusalığı.. Hele 2 3 ay sürer dediler, kafayı yiyecektim… Sürekli ağlıyordum, belirli saatlerde geliyorlardı bana… Kafayı yiyecektim.. Deliriyordum, hem ağlamaktan hem yetersizlikten… Ne yapacağımı bilemedim.. Herkes geçer vs desede yok Bi çaresi olmalı diye sürekli çözüm arıyordum.. Veee çözümü muska da buldum.. Babamın hocası var hiçkimseye bugüne kadar muska yapmamış, bana yaptı, yazdı Allah binlerce kez razı olsun.. Yemin ederim mucize gibi taktığım gün bitti benim lohusalık psikokojisi… Belirli saatlerde oluyordu, mesela saat ikindi 5 te başlıyordu stres, ağlamalar vs.. Akşam 9 a doğru bitiyordu, hergün bu aynı saatlerde oluyordu.. Muskayı taktım ve saat yaklaştıkça geriliyordum acaba geliyorlar mı yine bana diye… İnan kalbimi muskaya, daha DOĞRUSU Rabbime duaya bağladım 2 haftadan sonra onu takmamla bitmesi bir oldu.. Mucize yaa. Ölmek istediydin ya o psikolojide düşünsene.. Öyyle ağır geçirdim.. Hemen iyi bir. Hocanız varsa tanıdık, yazdırın muska 🥰