Maaksoy Çok normal bi durum cnm. Bende zamaminda bebegimde yasadigim icin söyluyorum. Bende sizin gibi meraklanıp doktora bile gitmistim hatta. Ama doktor da normal oldugunu soyledi. Anne sütü ya da mama farketmez bebek bir hafta yahut 10 güne kadar kaka yapmayabiliyormus. Eger farkettiginiz ekstra bi huysuzluk sıkıntı vs varsa orası ayrı. Ama bebegin keyfi yerindeyse normal bi durum bu genelde. Ben yaklask ek gıdaya kadar bu durumu yasadım. Tam zaman belirtemiyorum tabi yanls olmasin diye ☺️