Hanımlar merhaba kızım 3.ayını doldurdu şikayetim ise doğduğundan beri kendi basına kakasını asla yapmıyor bekliyorum bekliyorum 10 günü buluyor hala kaka yapmıyor ama tuhaf olan şu gaz sorunu da yok huzursuz değil ..Artık dayanamadığım için fitil ve sabun yöntemini kullanıyorum Buda bagırsak tembelliği yapıyor biliyorum ama başka ne yapabilirim sizde bu sorunu yaşayan oldu mu fikirlerinizi bekliyorum .