Nrcannn43 Anneler kızım 2 yaş 6 aylık oğlum 1 yaş 4 aylık 3 günüm geçti halsizlik uyku yine mi anne oluyorum 🌸🤧 çocuklarımda böyle birşey yaşamadım
GiybetReis Nrcannn43 eczaneden test almanız daha faydalı olur sanırım. Burdan biz fal bakmış oluruz🤷🏼♀️
Zeyy16 Nrcannn43 Yaptım hemn çıkmayacağı icn negatif yazmışsınız sizin 3 gün gecikmiş varsa zatn cıkardı cnkü bnm regalime 4 gün varken yapmıştım pozitif cıkmıştı gene merak ediyorsanız kan verin bnce ozmn varsa zatn net cıkar cnm
Oglusannesi26 Nrcannn43 of bende de gecikme oldu bu ay bugün kan testi verdim dahiliye için birşey çıkmadı şükür bekledim yani hamilesiniz diye 😂
Mom0363 Bazılarınız çok sabırlı gerçekten.. Ben şimdiye kadar kırk kere test alıp yapmıştım. Duramam yani. 🙃