Mantarla başım dertte 😞 kokulu pis bi akıntı aşırı kaşıntı ve tahriş olduğu için lekelenme şeklinde nokta nokta kan (çok çok az) evlendiğimden beri sürekli mantar oluyorum doktora gidiyorum fitil krem veriyo gönderiyo smr testi falanda olmuştum idrar yolu enfeksiyonu demişti antibiyotik falan verdi ama geçmiyo kafayı yicem limonlu suyla sirkeli suyla taharetlendim bi süre ama yok o da fayda etmiyo var mı kurtulmanın bi yolu bıktım artık