Aylinuraz Dun 10 aylik bebeğim ilsk defa deniz ile tanıştı itiraf etmeliyim ki zor bir süreçti hiç sevmedi sürekli ağladı . DeniZ mayosu şapkası ve ayağında patikleri vardı bol güneş kremi sürdük ancak yanılmışim siz öyle yapmayın..
Tavsiye…
Bez kullanmayın çocuk deniz de rahat etsin poposu tuzlu suda nefes alır .
Mayo yerine kıyafetli mayo yada kendi kiyafetleri ile girdirin .çünkü bebeğimin kolları bacakları inanılmaz güneşte yandı şuan kıpkırmızı. İçim parçalandı..
Sizkollari vücudunu ve bacakları açık bırakmayın.
Güneş kremleri faydasız . Kaç kez sürdüm deniz önceki sonrası ama nafile …