Ozlemm-19 4 aylık bebeğim var kızlar yüzüstü uyumayı çok seviyor ama ben korkuyorum nefes alamaz diye bu şekilde uuutan varmı nefes almasında sıkntı oldumu
10sare Ozlemm-19 doktora sormuştum yatabilir hiç sıkıntı olmaz yatttğı yer çok yumuşak olmayacak yastık olmayacak kendini kurtaracak şekilde olursa uyur demişti
nneslihan Ozlemm-19 benim kızımda 4. Aydan beri yüz üstü uyumayı çok seviyor hala öyle uyur yastık kullanıyorsanız kullanmayın doktoruna sorduğumda artık kendini kurtarabilir endişe etme demişti Ben yine her ihtimale karşı yatarken düzeltiyordum ama yine kendi dönüyordu😌
Purple13 Ozlemm-19 kendini kurtarabiliyor mu dönebiliyor mu? Uzmanlar önermiyor. Bizde 4. Aydan itibaren yüz üstü yattık gözüme uyku girmiyordu 12. Aydan sonra rahatlattım kendimi şimdi 18 aylık hala yüz üstü yatar.