Sherlock1180 canım kızım 11 buçuk aylık geçen hafta salıdan itibaren 4 gün boyunca hep ateşi çıktı. Acile de gittik kendi doktorumuza da. Kan idrar gaita herşeye bakıldı hemde birkaç kez. Hiçbişey çıkmadı salgın dediler hatta burada post açmıştım ben de. Acilde bizim de damar yolu açamadılar saatlerce uğraştık en sonunda ayağından açtılar o gece baya yıprandık. 3 gündür ateşi yok hiç. Ama bu sefer de burun akıntısı tıkanıklığı ve öksürük çıktı başımıza. İşin aksi bu sefer bende de var. Kızıma korona testi de yapıldı (kandan) bişey çıkmadığı için doktorumuz şüphelenmiyo bile. Lütfen acilde dikkat edin ben o gün kan alamadılar çocuk ağlama krizlerine girdi diye hep açtım maskemi beni görsün diye. Bişey mi kaptık diye içim içimi yiyo şimdi. Sizlere çok geçmiş olsun.