Oyun halısında bir iki oynuyor sonra sıkılıyor başlıyor çığlık atmalara. En sevdiği oyuncağı ile oynaması bile maks 5 dk 🙄 sürekli kucakta gezip gördüğü herşeye dokunup keşfetmek istiyor. Kendi başına oyun oynama konusunda başarı elden eden varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinirim 🤗