Benim kızımda da vardı günde 10 defa üst değiştirirdim doyup doymadığını bilmez çok mutsuz olurdum doktor bize de gaviscon verdi ama çözüm değil bir yaşına kadar kusacak annesi dedi.ama yanıldı kızımda çok işe yaradı iki ay kullandık sonra bıraktık kilo alımı bile hızlandı çocuğumun o kusma yüzünden kilo bile alamıyordu.kızım 7 aylıktı şükür bitti 🙏zor günler Allah yardımcın olsun🙏O kustukça sen ne yazık ki mutsuz oluyorsun 😞