14 günlük bebeğim 1 hafta yoğun bakımda kaldı emmiyor yaa ne yapsam olmuyor açıksın dedim öyle emer ama yok zayıfladı yaa nasıl baş edebilirim biraz büyüse emer mi acaba 3 kiloya getirmeye çalışıyorum 2 920 kilo 😔süt sağmaktan bi hal oldum emse bende kurtulucam bebeğim de ama yok yok