Yaseoo Arkadaşlar instagramda Bi sayfada süt arttırıçı Bi çay var onu kullandınız mı acaba kullandıysanız işe yarıyor mu. Çayın resmmi atacaktım ama atamıyorum
Gokceduru0642 Yaseoo bence rezene anason gibi doğal çaylar ve yannda incir üzüm ceviz badem gibi de kuruyemişler tüketebilirsiniz 😉
birkedibirbebekannesi Sütüm son zamanlarda biraz azalır gibi olmuştu. Solgar Brewers Yeast kullanmaya başladım. Kesinlikle tavsiye ederim. Süt arttırıcı çaylar bende pek etkili olmadı ama bu vitamini 4 gündür kullanıyorum ve inanılmaz arttırdı 🌼
Tugcece Yaseoo birkedibirbebekannesi Ay kesinlikle Solgar öneriyorum su icmedigim zaman bile sağımda o farkı gördüm.
-Gizem- Yaseoo e bebekten almıştım ben bayadır içmiyordum bugün biraz boş gibi geldi göğüslerim içtim 1 saat olmadan doldurdu o kadar etkili. Dut kurusu suyu da çok iyi geliyor. Bir de tahin helvası. Bunları çayı aldıktan sonra öğrendim dut kurusunu bilseydim çayı hiç almazdım.
birkedibirbebekannesi Yok takviye gıda diyebiliriz. Bira mayası ve B12 tablet şeklinde. Fiyatı biraz pahalı ama gerçekten çok işe yaradı bende
Yaseoo -Gizem- acaba eczaneden satılıyor mu tahin helvasını yedm ama Bi tık olmadım duttu yeni duydum ya
-Gizem- Yaseoo internette var e bebekte var eczanede de olabilir bir sormak lazım ama yoksa başka birşey verip gönderirler zaten 😂
Yaseoo Solin bende bilmiyorum ki ne iyi delir bende bilgi almaya geldim 🤗 instagramda Bi sayfada çay gördm alsam mı kararsızım
-Gizem- Solin kuru dutu kaynatıp soğuyunca içip tanelerini de yiyordum bende çok işe yarıyordu hatta son yaptığımda süt fazlalığından sürekli sağıyordum devamını içmemiştim
Giizz Yaseoo bende etkili olduğu için dedim. Sütünüzde azalma varsa düşünmemelisiniz bile boşuna önerilmiyor.