4 aylık bebeğim İşitme testinden sağ kulağı geçti sol geçemedi çünkü sürekli uyanıyor testi yapamıyor uzman. Hatta dedi ki bu kulak geçer ama çok hareketli dedi. Sorun şu ki ben bebeğime seslendigimde duymuyor beni ani seslere irkilmiyor korkmuyor sesleniyorum sesi bulmaya çalışmıyor.bu tarz şeyler yaşayan var mı işitme testinden geçen bebek duymama gibi bı ihtimali var mi