Eylul-aynur yok maalesef devlet hastanesini arıyorum sürekli randevu yok acile gittim anlattım rica ettim dış gebelik durumunuz yok kimse size bakmaz randevu almalısınız dedi nerden biliyorsunuz dedim onun için geldim varmı yok mu belirtileri olurmuşmuş sinirlendim geldim çocuk kucağımda perişan oldu git gel ben yoruldum tek gittim özelede gidemedim önümüzdeki hafta mecbur gidicem gibi gözüküyor yazıcam buraya mutlaka sanada yazarım sağol düşündüğün için 🥰