Gazel0909 canim bende ilk bebegimi 24 haftalik dogumla kaybettim ray tanisi tamamen konamadi kizima hamile kaldim serklaj olmadim tam tani konana kadar serklaj haftasi riskki duruma geldi 33 haftada dogum yaptim şükür saglikla geldi 1 hafta kuvezde kaldik ciktik kizim 2 yasindayken bi kardesi olsun istedik ve bu sefer serklaj oldum kizim yemegini kendi yiyordu tuvalet egitimini halletmostik bana cok skintisi olmadi oğlum 36+4gunlukken dogdu ve ben oglum 4.5 aylikken tekrar hamile kaldim plansiz olarak bu cok zorladi beni kucuck daha emiyo ek gida sureci ilgilenmek bunlar çoook zor oldu emzirmeyi birakmadim dr hep birak desede kiyamadim oglum 14 aylikken de kizim dogdu cook asiro zor oluyor ilgi bekliyorlar cok brnim nazicane fikrim bebeginiz suan tam ilginistedigi vakitler surekli yatmak gerekiyo ev isi yapamiyorsunuz bebeğiniz kendi kendine yemegini yemeye Baslasin tuvalet egitimini verin size fazla yükü olmasin oteki türlü cook cook zor bunun psikolojik skintisida ayrica cocuga yansiyor cunku elinde tutup parka goturemiceksiniz 9 ay boyu bi etkinlik oyun hep kisottli olucak