Benim bebeğim de yeni doğmuştu klima açtık sorun olmadı. 26 derece falan yapıyorduk serin olmuyordu ama sıcaklamiyorduk da ona göre ayarlıyorduk. Havayı verdiği yere karşısına falan hiç yatirmadik. Tam tersine hep yatırdım. Üstüne hiç Hava vurmadı. Ayrıca orta derece fan hızı yapıyordum son ayarda calistirmiyordum