Arkadaşlar bebeğim tam 5 ay 20 günlük böyle gözlemlediğim kadarıyla sağ kolunu çok daha aktif kullanıyor.Benimde içime kuşku düştü ve doktora götürdüm önce Fizyoterapits dedi veya nörolog görmeli ben nörologa götürdüm emar istediler diğer hafta çekilcek. Ama içim içimi yiyor.Sol kolunuda kullanıyor şimdi Fizyoterapitse götürdüm minimal dedi ve haraketler verdi.Hergün yapıyorum solu aktifleştirdim fark etti ama benim içim içimi yiyor.Emar gelene kadar. Korkuyorum başına böyle bişi gelen var mı Allah aşkına 🥺