my199444 Kızlar bebeğim nerdeyse 60gunluk oldu ancak bugyn farkettım karnı zaten şişte sankı mideside şişmis oyuzden boyle pusete koydum okdar şişmiş duruyorduki cok degsık geldı acaba bir rahastszlıgu mı var
Elifsrslmz Gazından dolayı olabilir bizim doktorumuz karnı kurbağa gibi şiş olabilir endişe etme demişti sen yine doktorunuza bir danışın