Bebeğim henüz 37 günlük 3-4 günden beri burnu iyice tıkandı doktora götürdüm ağrı kesici ateş düşürücü şurup verdi (calpol) üşütmüş dedi burun aspitörünlede 10 dakkada bi çekiyorum fakat hala bi değişme olmadı hala aynı başka yollarla nasıl gecer çevremdekiler serum suyunu şırıngayla burnuna damlat dediler serum suyunu deneyip faydasını gören oldu mu yada başka bi tercihiniz var mı