Ahsenerva ilk kalkmaya başladığında düştü kaşı şişti morardı acaba diyorum korktumu ama düz duvara bile tutuna tutuna kalkıyor onda sorun yok sonra pat atıyor kendini totosunun üstüne emekliyor. Napıcaz bilmiyorum teşvik edebilceğimiz bişeyler olsa keşke
Bidse bi post açmışlar yürümekle alakalı onuda paylaşayım sizinle
Saçma gelmesin ama cuma günü cuma namazından sonra caminin bahçesinden bekleyin ayaklarına kurdale baglayın bunu zaten herkes bilir direk hiçbirşekilde konuşmadan camiden çıkan ilk kişiye işaret ederek kesmesini söyleyin asla konuşmayın ve kestirin sonrası 1 hafta veriyorum allahın izniyle yürümesi için inanarak yapın :)