Kubicim Merhaba kızlar. 5 ay önce normal doğum yaptım 2 gün sonra korse kullandım göbek gitti ama korse katlanıp rahatsız ettiği için bıraktım. Şimdi eski göbek yerine geldi. Düzgün bi korse kullansam fayda edermi acaba?
Ecoo Ben cok faydasini gördüm dogum sonrasi… Simdi tekrar kullanmaya calisiyorum ama ne hikmetse cok rahatsiz ediyor takamiyorum ben bu nasil takmisim diyorum hatta…