Girisimci benim kızım da 13 ay 10 günlük çok güzel sıralıyor koltuklara çıkıp kendi iniyor bıraktığında 3 adım atıp hop toto üstüne çok takılmıyorum ama milletin bebesi kızımdan küçük olanlar hep yürüdü 10.5 aylıkken heves ediyorum bende ama tembel çıktı 😅😅