Arkadaşlar biliyorum yürür diyeceksiniz ama 14 aylık olacak oğlum 1 haftaya inşallah. Ben artık taşıyamıyorum bu oğlanı. Yürüse bir nefes alıcam. Sıralıyor tırmanıyor her deliğe giriyor bücür ancak yürümeye gelince pat popo üstüne oturuyor. Var mı tavsiyeleriniz?