merhabalar hanimlar, anneler,
sorum calisan annelerimize;
dogum izni ve ucretsiz iznim temmuz basinda bitti ve evden calismaya basladim. 10 aylik bebegime bakiciyi calismadan 1 hafta once bulabildim. 1,5 haftadir bakici bizimle ama bana asiri duskun oldu kizim ve asla bakiciyla oynamiyor. Sadece uyudugu zaman calisabiliyorum.
Bakiciyla basbasa kaldiginda katila katila agliyor, hic susmuyor. Tamamen bakiciyla yalniz birakmak icin henuz erken oldugunu dusunuyorum, ancak yogun bir isim var, biraz calismam da lazim. Bakiciyla aralarini nasil isitabilirim? Onerilerinize cok ihtiyacim var tecrubeli annelerimiz 🙏🏼💐