Merhaba anneler. 20 günlük bebeğim var ve doktorumuz bebeğimde ağlarken sağ alt dudağında dışa aşağıya doğru kayma olduğunu farketti. Ben de görüyordum ama bir anormallik olduğunu düşünememiştim. Kendi yapıyor sandım. Bizi nörolojiye yönlendirdi. Gidicez inşallah randevu aldık. Ama içim içimi yiyiyor. Böyle bir şey başına gelen varsa yazabilir mi?