mombeto Berenberk78 5 buçuk aylıkken başladım. Bebekler onu meraktan yapıyor bence. Sindirimde zorlanabilir şu an
Derenbahar Berenberk78 benm kızım da 3 aylıkken öyle olmaya başladı ve benim yemek yediğimi gördüğünde ya da baskasını gördüğünde ağlamaya başlıyor. Bekliyim burda
Tokgozss @Berenberk78 anne sütüyle besleniyorsa 6. Aya kadar bekleyin diyor doktorlar. Ama formül babaile besleniyorsa 5. Ayda ufak ufak tadımlar olabilir canım ben öyle başladım. Ama 4. Ayda önermem bağırsaklar daha yeni oluşumda az bişey bile yese kabız oluyorlar. Heyecanlanması normal bence etrafa ilgisi arttı :)
Kibaranne Erken bence 4buçuk aylık kızım 5den önce geçilmesini doğru bulmuyorum zaten tadımlarla başlanıyor bebek yine anne sütüyle doyucak
PortakalliKahve Berenberk78 5.5 aylıkken geçtim ama 15 gün sadece yoğurt verdim. Ben temkinli yaklaştım hep bilmiyorum neden 😊
Morfrenk Berenberk78 hayır, bu gelişiminin bir parçası. Böyle olması doğal olan ve iyi olan. Bebeklerin 6.ayda anca bağırsakları gelişiyor diye bekleniyor, heyecanlanmayanlar için 6 ay değil yani. Sabırlı olun, zamanı gelince hazır olmuş olacsk bebiş 🌼
Duru_ismail Bizde altı aylık olduk iki disimiz var ama neyi versem tükuruyor yada boğazına duruyor hiç birşey yediremiyorum birde sanki yiyecek gibi heyecanlaniyor bağırıyor