Zeyzey26 kaç gün oldu kullanali. Çok mu fazla şu kattınız şuruba zaten sise belli yani en fazla ağzına kadar yaparmışsınızdır. Onunda etkisini yitireceğini düşünmüyorum açıkçası. Antibiyotik 7 gün düzenli kullanın anca fayda ediyor. 7 günden fazlasını kullanmayın ömrü bitiyor çünkü toz ve su karışımı olduğu için