Benim başıma geldi. Ben zaten böyle bir risk olduğunu bildiğim için gebeliğimde de rhogam oldum. Doğunca da 4 tü bilüribin ertesi günü 5 olunca mama başladım hemen. 14,5 a kadar çıktık. Günde 2 ya da 3 kez 30 ar ml mama verdim. Kendim de emzirdim. Haftasına düzeldi. Şimdi de mamayı kestim emmesi iyi 120 gr vermişti ilk hafta şu an 20 günlük toplam 410 gr almışız 😊